Stage begonnen met Jetlag :) - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Frank Schoenaker - WaarBenJij.nu Stage begonnen met Jetlag :) - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Frank Schoenaker - WaarBenJij.nu

Stage begonnen met Jetlag :)

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

13 Augustus 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

hey allemaal!

Het is dan eindelijk begonnen! Echt super gaaf om dan hier te zijn en door de stad te lopen!

Zaterdag aangekomen en doodmoe na een reis van 24 uur met een kleine 2 uur slaap. Pff... zware reis, gelukkig hadden we onze accomodatie al geregeld dus konden we daar ook meteen gebruik van maken..

's Middags nog even door Auckland gelopen in een t-shirt en een trui, maar het was al zo warm dat ik al bijna aan het zweten was... Wat een lekker zonnetje :) En de temperatuur is ook wel relaxed, zo'n 20 graden...

Vandaag begonnen met de stage en het is hier al net zo als in Australië, lekker easy-going.. Doe maar rustig aan, dan doe je genoeg, is het motto hier! Ik mag leuk experimenteel werk doen wat te maken heeft met microscopie en biomedische technologie, de details laat ik maar achterwege ;)

Verder genoeg koffie pauze op het balkon van de 5e verdieping met uitzicht op de haven, sky-tower en centrum van Auckland, echt een geweldig plaatje! En daar ga ik meerdere keren per dag koffie drinken hahaha...

Dus het is hier allemaal goed vertoeven!
Tot laters!!

  • 13 Augustus 2007 - 11:22

    Jochem:

    Dit is helemaal geen goed news frankie;)
    haha...volgens mij heb je alleen nog maar vakantie gehad de afgelopen 2 jaar!
    Neej hardstikke tof dat je het goed hebt daar, super halfjaar gewenst en hou ons maar goed op de hoogte;)

    gegroet!
    Jochem

  • 13 Augustus 2007 - 18:50

    José Koenders & Fam.:

    Dag Frank, we gaan je volgen de komende tijd. Ik wens je een geweldige tijd toe en wie weet maak wereldse ontwikkelingen mee, waar de gezondheidszorg nog jaren plezier van heeft!!!! Een super jaar en veel groeten uit Drempt.

  • 13 Augustus 2007 - 19:25

    Beekmannetjes Uit Do:

    Ha die Frank.
    Je lijkt het allemaal goed voor elkaar te hebben.Houwen zo!Veel sucses met je stage en verder genieten maar.We volgen je.Groetjes uit Doesburg

  • 14 Augustus 2007 - 06:55

    Nick:

    Koffie leuten ;) ga toch werken man :D

    Veel plezier alvast en ik kijk er naar uit om meer te lezen.

  • 14 Augustus 2007 - 11:00

    Lotjuh:

    Hey Frank,

    Alweer lekker weg op 'vakantie'. Mazzelaar! Ik ben net terug van mijn grote avontuur in het verre Zuid-Afrika.
    Ik ga je site zekers volgen :D

    XxX

  • 17 Augustus 2007 - 09:35

    Bram:

    Heee, geniet van et uitzicht en niet te veel koffie drinken! :)

    Ciao,

    Bram

  • 18 Augustus 2007 - 19:06

    Bart:

    Hey Broertje,

    Wij maken ons hier in Nederland geen zorgen om je hoor. Dat je je prima weet te vermaken weten we wel, dus we zijn benieuwd naar je avonturen. Geniet van Nieuw Zeeland, is daar prachtig!

    Groeten!

  • 19 Augustus 2007 - 15:33

    Arend En Lucy:

    Ha die Frank; mooi dat het je goed gaat, wij volgen je met plezier. Na je verhaal ben ik benieuwd naar wat foto's, die komen vast ook binnenkort.
    Geniet van alles......A&L

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Frank

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 27912

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2010 - 04 Augustus 2011

Around the World in 9 months

09 Augustus 2007 - 29 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: