Auckland en Rangitoto eiland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Frank Schoenaker - WaarBenJij.nu Auckland en Rangitoto eiland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Frank Schoenaker - WaarBenJij.nu

Auckland en Rangitoto eiland

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

21 Augustus 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

Nou, de eerste week zit er op! En, dat belooft wat voor de rest van de tijd hier!

De eerste week natuurlijk veel op de univeristeit gezeten om mijn stage te beginnen. Ik heb een erg leuk project en ben al goed bezig met het maken van mijn opstelling. Hopelijk heb ik met een week mijn opstelling klaar om dat echt te beginnen met mijn onderzoek :D

Het hostel is erg gaaf! Met mensen uit Canada, Frankrijk, Noorwegen... Maar ook Zimbabwe, Vietnam, Maleisië, China, Z-Korea.. 's Avonds gezellig kletsen bij het eten, afgelopen weekend gezellig Chinees-valentijnsdag gevierd :D Allemaal erg leuk dus!

Afgelopen weekend zijn we eerst naar het nationale museum van Auckland geweest waarin we meegenomen werden naar de Maori-experience. We kregen een voorstelling van dans en gevechtssport waarin werd laten zien wat de cultuur van de oorspronkelijke bewoners van Nieuw-Zeeland was.

Zondag zijn we naar Rangitoto geweest, een vulcanisch eiland. We hebben daar een dagtocht van 5 uur hiken gemaakt tot aan de top! :D Uitzicht was schitterend met een mooi beeld over auckland. Het was wel apart om over lava-stenen te lopen terwijl er overal al begroeiing is. Ook zijn we daar nog door lava-grotten gelopen, erg leuk!

Kortom, in de eerste week heb ik al genoeg gezien, dat belooft wat!

groetjes en knuffels!
Frank

  • 21 Augustus 2007 - 07:17

    Nick:

    De eerste foto's die we zien staan ze al weer te flirten met de plaatselijke bevolking... Goed bezig :D:D:D

  • 21 Augustus 2007 - 13:42

    Henk En Ada:

    Het ziet er zeer goed uit.Vooral met de dames.Good luck.Henk en Ada

  • 22 Augustus 2007 - 06:31

    Bart:

    Goed bezig Frank!!! Geniet ervan ;).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Frank

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 27905

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2010 - 04 Augustus 2011

Around the World in 9 months

09 Augustus 2007 - 29 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: