Waiwera hike, hot springs en Orewa beach! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Frank Schoenaker - WaarBenJij.nu Waiwera hike, hot springs en Orewa beach! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Frank Schoenaker - WaarBenJij.nu

Waiwera hike, hot springs en Orewa beach!

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

25 Augustus 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

Woaauuwww.. Wat kan NZ toch ontzettend mooi zijn, en ik ben er pas 2 weken geweest :)

Vandaag zijn we naar het noorden gegaan om een druk dagje te gaan beginnen. We zijn begonnen met te gaan hiken in een nationaal park net ten noorden van Waiwera, genaamd 'Wenderholm' Het was een leuk klimmetje maar het uitzicht mocht er dan ook wel zijn! :D Zoeits zie je niet in NL...

Na een paar uurtjes daar te hebben rondgelopen vonden we het wel prima en zijn we lekker naar de hot springs gegaan... Een soort zwem-paradijs, waarvan het water verwarmd wordt door het water uit ondergrondse bronnen! Dus, daar bleven we wel een tijdje hangen.. Lekker in een bad van 40 graden dobberen, heerlijk ontspannend!

Aan het einde van de dag zijn we nog even een strandwandeling gaan maken op Orewa beach, heel relaxed met een ondergaande zon, helaas niet aan de zeekant... Kortom, weer enorm genoten vandaag! Morgen op zoek naar een 'betrouwbare' auto! Hopelijk kunnen we dan later nog meer tochtjes doen op een wat grotere afstand,

Tot dan, groetjes en voor de mensen uit Vierakker/Wichmond, veel plezier op de Wichemse kermis ;) Ik vermaak me hier ook wel haha...

Knuffels,
Frank

• 25 Augustus 2007 - 12:12

Jan En José:

Ik lees het wel, jij vermaakt je prima. Is het met de studie ook te doen? ;)
    Groetjes uit Drempt.

• 25 Augustus 2007 - 18:38

Mark:

Hey Franky! Lees dat je je goed vermaakt. Houden zo! Schiet maar mooi veel foto's (niet zoveel als bart toendertijd ;)) Hier ook alles goed, Wichems feest is ondertussen ook begonnen...Erg gezellig, maar denk dat je je daar ook zeer goed kunt vermaken. En ohja, maak ook iets van je stage he! :D

Groeten Mark

• 25 Augustus 2007 - 20:10

Det:

Ha die Frank.
    Klinkt en ziet er allemaal geweldig mooi uit daar. Kan me voorstellen dat het genieten is. NZ is groot, dus je kunt nog heel wat rondtoeren voordat je alles gezien hebt!
    In Gendt is dit weekend ook kermis. Daan, Jodi en Floor zijn de tent aan het 'onveilig' maken.
    Geniet ze en succes met je stage. Met hoeveel studenten loop je daar stage trouwens? Gendtse groeten.

• 27 Augustus 2007 - 19:43

Adrie:

Hee Frank

Mooi om te lezen dat jullie je daar goed vermaken. Veel plezier daar en succes met de stage! Ik ga het volgen.

Groeten Adrie