Duiken in Tutukaka - Reisverslag uit Tutukaka, Nieuw Zeeland van Frank Schoenaker - WaarBenJij.nu Duiken in Tutukaka - Reisverslag uit Tutukaka, Nieuw Zeeland van Frank Schoenaker - WaarBenJij.nu

Duiken in Tutukaka

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

02 September 2007 | Nieuw Zeeland, Tutukaka

hey luitjes!

Daar ben ik weer, en ik heb weer een gaaf... SUPER GAAF weekend gehad! :)

Ik had in Nederland al mijn padi-brevet (duik-brevet) gehaald en ik nu in NZ maar eens echt van genieten! Ik zat in het noorden van NZ bij de beste duikstek van NZ. Daar hebben Wouter en ik ons opgegeven voor de padi-advanced course. Hiermee kunnen we diepe duiken maken en zijn mogen we op moeilijkere plaatsten duiken.

Maarja, om daar te komen was het 3 uur reiden. Dus vrijdagavond weggereden en 2 nachtjes in de bus geslapen... Haha.. dat was erg comfortable.. Heerlijk gepicnicked onder de sterrenhemel!

Toen maar gaan duiken. We hebben specialties gehad zoals: Diepe duik, Wrak duik, kompass duik en fotograpie duik. Super super gaaf! We zijn 5 keer wezen duiken. Eerst drie keer op een eiland met veel vis en koraal (zie de foto's). Daarna twee keer op een oude US oorlogsship.

Dit duiken was echt super gaaf! Dit gaan we zeker nog eens doen maar dan ergens anders weer! Het enige nadeel is dat het vrij prijzig is, maarja, je krijgt er wel wat voor terug!

En naast het duiken heb ik toch vooral veel geslapen, want dat duiken is toch wel vermoeiend :D

groetjes vanuit NZ!
Frank

  • 03 September 2007 - 17:02

    Jan En José:

    oooooh, wat mooi!!!!! Geweldige ervaring Frank, je hebt mooie foto's gemaakt.

  • 07 September 2007 - 16:53

    Ma:

    Je staat weer voor een weekend om wat mooi's te beleven. Laat het maar weer horen over een paar dagen. In het diepe water krijg je mij nooit!!!!!
    groetjes van pa en ma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Tutukaka

Frank

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 27904

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2010 - 04 Augustus 2011

Around the World in 9 months

09 Augustus 2007 - 29 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: