Vulkanisch gebied en geisers! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Frank Schoenaker - WaarBenJij.nu Vulkanisch gebied en geisers! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Frank Schoenaker - WaarBenJij.nu

Vulkanisch gebied en geisers!

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

17 September 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

hey hey!!

Er zit er weer een gaaf weekend op! :) Maar voordat ik daar over ga vertellen, ga ik het eerst hebben over onze culinaire activiteiten! Ik ben er trots op dat we nog geen 1 keer naar de Mac, KFC of Burger King zijn geweest. Trouwens, we eten zeer gezond eigenlijk! elke dag lekker gevarieerd! Wel handig, Wouter kan ook wel goed koken! :) Zelf eten we ook vaak vis (lekker goedkoop hier) en vandaag lekkere grote mosselen gehad... hmmm!!!

Dan over ons weekendje, we zijn naar Roturua geweeest, een gebied met veel geisers, warm-water bronnen, modderpoelen.. Dus een must voor onze weekend-trips!
We kwamen vrijdag 's nachts aan en toen zijn we al door een park gelopen met modderpoelen, stoom... erg gaaf! De volgende dag naar Wai-o-tapu geweest. Een park met daarin veel vulkanische activiteiten.. check de foto's maar.. Het was echt raar en mooi om te zien... Wit water, geel water, rood water, groen water, oranje water... Één nadeel, het ruikt wel een beetje raar, maar daar raak je aan gewend. We hebben namelijk ook weer 2 dagen daar geslapen :)

's Avonds nog even heerlijk in Polynesian Spa heerlijk genoten van natuurlijk bronwater van 41 graden :) en toen eten in een of ander park.. Lekker gezellig met de radio aan en verder niemand in de buurt!

De volgende dag hebben we besloten wat actiefs te doen! Wild water raften! Zeg maar lekker in een rubberbootje van watervallen af gaan en door stroomversnellingen heen.. Erg gaaf.. Kwam goed uit, hoefden we ook niet meer te douchen... ;) hahahaha... Zoals je ziet op de foto's erg leuk! En er was 1 waterval van 7m hoog... Die was echt super tof!!!

Dat was hem alweer.. Op naar volgende week..

groetjes!!!

• 17 September 2007 - 14:05

Bart:

Lekker hoor! Zo te zien doe je het iets beter dan ik, Polynesian spa en wild water raften was er bij mij niet bij ;)

Groetjes

• 17 September 2007 - 16:56

Yvonne:

Sow sow! ben net uit portugal terug en dacht dat t k daar wel heel wat gezien had, maar nu ik jou verhalen lees en de foto's zie.. :) pffff.. Goed bezig hoor! De tijd van je leven als je het mij vraagt! :D kussnn!

• 20 September 2007 - 18:34

Nick:

Hij loopt gewoon in een shirtje :D

Lekker bezig hoor!

• 25 September 2007 - 06:30

Peter Pasmans:

Hey Frank,

Zo te horen heb je het prima naar je zin in Nieuw Zeeland! Ik ben benieuwd naar je volgende avonturen. Veel plezier en natuurlijk ook nog succes met je stage!

Groeten uit Bangalore,
    Peter