Even lekker relaxen! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Frank Schoenaker - WaarBenJij.nu Even lekker relaxen! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Frank Schoenaker - WaarBenJij.nu

Even lekker relaxen!

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

15 Oktober 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

hey hey!

Zo, er zit weer een relaxte weekendje op! We zijn maar eens een weekendje in Auckland gebleven, want een keer een weekend thuisblijven, uitrusten, filmpje kijken is ook niet verkeerd!

En het kwam goed uit. Vrijdag hebben we eerst gezamelijk gegeten met een aantal bewoners en 's avonds was het tijd voor ouwerhoeren, bier drinken, nog meer kletsen.. Afin, we zaten met een leuk gemixt gezelschap uit Frankrijk, Estland, Ierland en 2 gezellige meiden uit Amerika! De avond was lang en daarom heb ik ook lekker uitgeslapen op de zaterdag.. Heerlijk om weer eens om 12uur 's middags wakker te worden!

Zaterdag heb ik geluierd, geklets, filmpjes gekeken maar vooral veel sociale dingen gedaan. 's Avonds weer gezellig ouwerhoeren en Zondag was een kopie van de Zaterdag! Er zitten toch wel veel leuke mensen in onze flat.

De twee Amerikaanse meiden houden wel van een feestje, en dus hebben we over 2 weken haloween (zie het als een soort carnaval)! We moeten verkleed gaan :) Mocht ik niks kunnen vinden, dan konden de meiden me wel helpen met kleding... dat wordt lache!!

Komt erop neer dat een een heel gezellig weekendje was, leuke mensen, leuke meiden... ;) Kortom, ook dit weekend was wel weer erg leuk!!

Groetjes vanuit NZ!

  • 14 Oktober 2007 - 21:43

    Ma:

    Hej, ik heb ook een lekker weekend gehad en ik heb nog een paar haloween maskers in de aanbieding, nog interesse? Was super geslaagt de mensen de stuipen op het lijf jagen!! Verder mis ik deze keer de foto's?!? Heel veel liefs van thuis.

  • 15 Oktober 2007 - 08:10

    Nick:

    Jezus, jullie doen ook weinig...
    En wordt het wat met die meiden?

    Tschüß!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Frank

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 27895

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2010 - 04 Augustus 2011

Around the World in 9 months

09 Augustus 2007 - 29 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: