Whanganui River Journey - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Frank Schoenaker - WaarBenJij.nu Whanganui River Journey - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Frank Schoenaker - WaarBenJij.nu

Whanganui River Journey

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

23 Oktober 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

hey hey!

Daar ben ik weer na een lang weekend! We hadden hier de maandag vrij dus hebben Wouter en ik hier een lang weekend van gemaakt!

Dit weekend hebben we 1 van de "Great Walk" gedaan in Nieuw-Zeeland. We zijn gaan kanoën op de Whanganui-rivier. We hebben daarbij in 3 dagen een route van ongeveer 90km afgelegd. Prachtig!

Het voelt alsof je 3 dagen op de Amazone aan het varen bent. Je begeeft je letterlijk in "the middle of nowhere". Geen lichtjes, huizen, auto's voor 3 dagen, dat was lekker rustig.

De rivier bood genoeg leuke dingen, zoals stroomversnellingen, een stuk of 100 watervallen en kleine zijstroompjes. Wouter en ik zijn veel kleine zijstroompjes ingevaren en daar was dan vaak een mooie waterval te zien. Het was echt genieten!

's Nachts kampeerden we in hutten en was het altijd een gezellige boel. We hadden een groep jagers bij ons dus 's avonds was het lekker wild eten ;)

Het was erg gaaf (en ook vermoeiend) om te doen! Het was het zeker waard. Op voor het volgend weekend!

groetjes,
Frank

• 25 Oktober 2007 - 22:25

Ada:

proficiat met Grootmama.Ze was zo ziek,en zowaar knap ze ze weer op.Zoals vele keren.En nog steeds met een lach.Geniet daar nog met volle teugen en natuurlijk ook met het projekt.gr.Henk en Ada

• 29 Oktober 2007 - 20:09

Ma:

Oma had 57 mensen op bezoek met haar verjaardag maar toch zei ze ik mis Frank nog wel.Twee in America en jij in Nieuw-Zeeland die waren er niet voor de rest was alles compleet. Ik moest je hele lieve groetjes overbrengen van haar, bij deze. Nog een paar weekjes succes met stage en dan op naar nog meer genieten.
    Lieve groetjes pa en ma.