Halloween - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Frank Schoenaker - WaarBenJij.nu Halloween - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Frank Schoenaker - WaarBenJij.nu

Halloween

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

30 Oktober 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hai hai!

Het is al weer dinsdag ochtend en ik ben al weer aan het werk (nouja, niet op dit moment).

We hebben er een leuk weekend opzitten. Afgelopen vrijdag gingen we met een aantal mensen gezellig drinken en ouwerhoeren zoals we dat ook al een paar weken eerder gedaan hadden. Daarna ging ik op tijd na bed (02:00) omdat ik om 06:30 een online vergadering had.. pff, dat was vermoeiend zeg. Vanaf nu ben ik een bestuurslid in BEST Eindhoven (Board of European Students of Technology) maar ze zullen nog 2 maanden op mij moeten wachten voordat ik weer in Nederland ben!

Omdat de vergadering vrij lang was hebben we 's middags niet veel meer gedaan. Ik heb gezellig met mijn vriendin Kaleena (je ziet haar wel op de foto's ;)) gewinkeld.. Dat was erg gezellig... 's Avonds was het tijd voor Halloween.. De meesten waren verkleedt! Ik als cowboy, Kaleena als politieagente en Wouter als Soldaat. Ook was er iemand verkleed als Jack Sparrow (Pirates of the Caribean) en hadden we een scot die zijn kilt droeg. Die avond hebben we veel drinkspelletjes gedaan en was het dus een mooi feestje... We zijn uiteindelijk niet meer de stad in gegaan, het was te gezellig!

De volgende dag wilden Wouter en ik gaan duiken. Echter na 1,5 uur reiden kwamen we bij de duikbasis aan het daar werd ons verteld dat er die dag niet gedoken werd. Het water was te troebel.. Helaas, dus gingen we maar weer terug. Daar hebben we lekker rustig de zondag doorgebracht en dat was het weekendje dan alweer...

Ik vermaak me prima hier in Auckland en ik begin ook steeds meer een thuis gevoel te krijgen hier.. Het zal nog wel moeilijk worden om hier weer te vertrekken!

groetjes,
Frank

  • 29 Oktober 2007 - 20:32

    Nick:

    geshopt... jezus man...

    Ehm, een politieagent, cowboy, soldaat... ik mis nog een indiaan en je hebt de village people!

    Tschüß!

  • 29 Oktober 2007 - 20:33

    Nick:

    Het schijnt trouwens dat ik dit bericht eerder heb geplaatst dan dat jij het stukje hebt geschreven... :D:D:D

  • 29 Oktober 2007 - 20:39

    Frank:

    haha :)
    Klopt, op de foto's kun je de flessen bier wel zien.. t'was gezellig ;)

    En nick, jij hebt een gave! jij ziet dingen al een halve dag van te voren in.. Bij mij duurt dat altijd zo'n 12 uur...

  • 29 Oktober 2007 - 20:41

    Jochem:

    meneer Schoenaker...wij kennen u langer als vandaag...whahaha...was t gezellig;)en die pakken van jullie "2" waren zekers ook heeeel toevallig..ahahahaha

    We horen bij je thuis komst de juiste versie nog wel ooit...hahaha...

    Het gaat je goed!! bij ons trouwens ook;)

    Groetels Jochem

  • 30 Oktober 2007 - 20:01

    Tineke.:

    Jij vermaakt je wel, zo te lezen.

    We (de familie) hebben je wel gemist hoor zaterdag op de verjaardag van je oma. Je zult al wel op de hoogte zijn.

    Volgens mij ga je zo aan je stage beginnen en is het (gedeeltelijk) uit met de pret.
    Groet Tineke.

  • 31 Oktober 2007 - 02:55

    Frank:

    haha, nee, dat is juist het mooie! Nog 7 werkdagen en dan ben ik juist klaar met mijn stage! Ik ben nu mijn verslag aan het typen.
    Dan 2 maanden reizen op het zuidereiland met gletsjers, bergtochten, zwemmen met zeehonden ect... Dat komt dus wel allemaal goed!
    Ja, jammer dat ik niet bij het feestje kon zijn. Het was erg gezellig heb ik gehoord!

  • 31 Oktober 2007 - 17:00

    Anne:

    Hoi Frank,

    we hebben je gemist op Oma haar verjaardag. het was erg geslaagd. Maar ja...jouw verhalen...........da's nog leuker! Wij komen net terug uit thailand en ik had dus nog wat verhaaljes van je tegoed. Heb ik dus net gedaan , net als je skydive filmpje. Sjonge da's pas stoer en ik zie aan je gezicht alleen al dat je het heel erg leuk vond! Nou, ik zou het echt voor geen goud doen....

    Ik wens je nog veel plezier daar enne.....leuk vriendinnetje.....komt ze mee met het neven/ nichten weekend;)?

    he frank, groetjes van Anne ( en Remo)

  • 02 November 2007 - 11:42

    Rik En Luuk:

    Hey Frank,

    Leuk om hier een paar extra foto's te zien! Maar we missen nogsteeds de (cup)maten...

    En we snappen eigenlijk niet helemaal wat je bedoelt :D

    Rik en Luuk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Frank

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 27889

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2010 - 04 Augustus 2011

Around the World in 9 months

09 Augustus 2007 - 29 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: