Goat Island / laatste dagen in Auckland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Frank Schoenaker - WaarBenJij.nu Goat Island / laatste dagen in Auckland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Frank Schoenaker - WaarBenJij.nu

Goat Island / laatste dagen in Auckland

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

07 November 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

hey hey!

Afgelopen weekend hebben we het lekker rustig aan gedaan. Zaterdag zijn Wouter en ik wezen duiken bij Goat Island, een van de mooiere duikstekken van Nieuw Zeeland. Voor de eerste keer zonder instructeur erbij! Spullend gehuurd en daarna bij het strand zijn we het water in gesprongen. Omdat het een ondiepe duik was, konden we twee keer 75 minuten duiken, wat natuurlijk erg mooi was. Ook dit keer waren er mooie vissen, zoals de Blue Maomao (blauwe vis), snapper (Zilverachtige vis met prachtig blauwe stippen) en adelaarsroggen. Je kon ze bijna aanraken, wat erg gaaf was. Helaas deze keer geen foto's hiervan.

Zondag ben ik samen met Kaleena nog wezen eten en bowlen. Het idee was eerst een kleine hike te doen, maar het weer viel tegen dus werd het meer een relax zondagje. Veel gekletst en veel fun gehad.

Qua stage ben ik nu ook bezig met de afronding. Mijn verslag is al grotendeels af, maar ik ben nog bezig met het verbeteren van de resultaten en conclusies. Ik ben er uiteindelijk wel tevreden over. Ik heb niet bijzonder veel metingen kunnen doen, maar ik heb hier wel heel veel geleerd, en daar gaat het dan uiteindelijk om.

Vanavond gaan we nog even stappen met een aantal mensen omdat Wouter en ik aanstaande zaterdag al vertrekken... De tijd gaat echt vlot hier, over 8 weken ben ik al weer thuis! Het is wel raar om nu weer uit Auckland te gaan, omdat je dit toch een beetje als een tweede thuis gaat voelen. Maar we hebben genoeg om naar uit te kijken!

Wat gaan we doen de komende weken: Duiken naar zwart koraal, zwemmen met dolfijnen, meerdere trektochten over de bergen maken, gletsjers bewonderen, zeeleeuwen en pinguins spotten... Genoeg te zien dus.. Ik houd jullie op de hoogte!

  • 07 November 2007 - 08:01

    Nick:

    en weer heeft vgils het voor elkaar... zie tijd!

    Veel plezier komende week met Kaleena

  • 14 November 2007 - 20:16

    Jan En José:

    Hoi, Fijn dat alles goed loopt en dat studeren en vacantie te combineren is, fijne tijd nog en geniet, met name van het warme weer, want het is hier koud! Groeten uit Dermpt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Frank

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 27919

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2010 - 04 Augustus 2011

Around the World in 9 months

09 Augustus 2007 - 29 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: